Totaal Proyect

Proyect levert niet alleen meubilair. Ook in alle zaken rondom een project kan worden voorzien. Hieronder het traject van ontwerp tot en met realisatie:

Werkwijze

Inventarisatie
In een eerste gesprek vragen wij u de hemd van het lijf. Hoe zit uw organisatie in elkaar? Wat zijn uw wensen, eisen en doelstellingen? Wat verwacht u van Proyect? Welke kwaliteit heeft u voor ogen? We vinden het essentieel om hier een goed beeld van te hebben voordat we voor u aan de slag gaan. Vervolgens kunnen we samen brainstormen over de interieurverandering en de nieuwe uitstraling. Deze inventarisatie kan plaatsvinden in uw bedrijf, bij Proyect in Haarlem of in de showroom van een van onze leveranciers. Desgewenst betrekken wij direct uw (of een door ons geselecteerde) interieurarchitect bij het gesprek.

Voorlopig inrichtingsvoorstel
Op basis van de inventarisatie ontvangt u een uitgebreid advies. Afhankelijk van de afspraken bestaat dit uit plattegrondtekeningen, 3D-ontwerpen, productafbeeldingen en sfeerbeelden. Aangevuld met een offerte van de toegepaste producten en bijbehorende prijzen. Dit eerste voorstel wordt gedetailleerd met u besproken. In deze fase kunnen wij ook proefopstellingen van meubilair verzorgen.

Definitief inrichtingsvoorstel
Uw aanvullingen en wijzigingen werken we nauwkeurig bij tot een definitief en compleet inrichtingsvoorstel. Van alle producten wordt de exacte uitvoering, materiaalkeuze en kleur vastgesteld. Ook wordt het tijdspad met u afgestemd wat betreft de levering van het meubilair en overige zaken. Als u wilt kunnen wij een 3-dimensionale rondleiding door de betreffende ruimte(s) verzorgen, waardoor ook toekomstige gebruikers een goed beeld krijgen van het nieuwe interieur.

Orderbevestiging
Nadat u akkoord heeft gegeven op het definitieve voorstel, ontvangt u een orderbevestiging. Uw bestelling wordt bij de fabrikanten ingediend. Zodra wij zicht hebben op een concreet aflevermoment, stemmen wij dit met u af.

Transport, inhuizing & montage
Wij streven er altijd naar om alle producten in één keer uit te leveren op het afgesproken tijdstip. Ons montageteam zorgt ervoor dat het meubilair gebruiksklaar wordt neergezet volgens de indelingstekening. De projectmanager zal samen met u de oplevering verzorgen en controleren of alles naar wens is. Aanvullende werkzaamheden, zoals het op orde brengen van kabels of het verzorgen van zitinstructies bij nieuwe bureaustoelen, worden in overleg ingepland.

Nazorg & service
Ook na de oplevering blijven wij met u in contact. Wij willen meer voor u doen dan mooie projecten realiseren. Houden u graag op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen. En zien u misschien terug op door ons georganiseerde evenementen gerelateerd aan uw vakgebied. Andersom hopen wij ook op uw medewerking, door Proyect aan te bevelen in uw eigen netwerk. Zo versterken wij elkaar!